wtorek, 3 grudnia 2013

TAG: 40 pytań kosmetycznych!

Do tagu zaprosiła mnie Cosas pequenas :) A ponieważ siedzę nad licencjatem, to nie mam nic przeciwko nie-pisaniu-go-i-zabraniu-się-za-przyjemne-pytania.



1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
3 razy dziennie: rano, wieczorem i popołudniu po zmyciu makijażu.

2. Jaki masz typ cery?
Wrażliwa, trądzikowa cera.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Mydło Aleppo i krem do mycia twarz z Alterry.

4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Tak, mechanicznego i enzymatycznego.

5. Jaka to marka?
Korund z zsk i peeling enzymatyczny z biochemii urody

6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Lekki krem brzozowy z Sylveco

7. Czy masz piegi?
Niestety nie mam.

8. Używasz kremu pod oczy?
Używam, zaczęłam jakieś 3-4 lata temu i uważam, że to była bardzo dobra decyzja. (Siquens prevention) 

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Mam teraz.

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciwtrądzikowych?
Używałam tabletek antykoncepcyjnych jako przeciwtrądzikowych.

11. Jakiego podkładu używasz?
Vichy dermablend w kolorze Opal

12. Co z korektorem?
Dermablend jest wystarczająco kryjący. Pod oczy używam rozświetlacza YSL, który ma słabe krycie, ale ładnie rozjaśnia twarz.

13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Chłodna, jasna w żółtej tonacji.

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Umiejętnie dobrane i przyklejone wyglądają zjawiskowo.

15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
Wiem i mniej więcej w takim czasie zużywam swoje maskary.

16. Jakiej maskary teraz używasz?
Miss Sporty Pump Up Booster i Lovely Pump up curling

17. Sephora czy MAC?
Sephora, jeśli już muszę wybierać.

18. Masz kartę pro do MAC?
Nie mam, jeśli w moim mieście pojawi się MAC (ale chyba nieprędko się to wydarzy) to może zmienię zdanie na jego temat. 

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Pędzli, gąbeczki, palców :)

20. Używasz bazy pod cienie?
Tak, ale nie zawsze. Czasami troszkę podkładu na powiekach wystarczy. To zależy od cieni.

21. Używasz bazy pod makijaż?
Czasami, np. kiedy jest bardzo zimno lub kiedy wiem, że mój makijaż musi być nieskazitelny cały dzień i cały wieczór.

22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Beże, brązy, fiolety, wszystkie połączenia brązo-fioleto-różo-złote (coś jak satin taupe). 

23. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
Zależy jaki efekt chcę osiągnąć: geometryczna kreska - eyeliner, przydymione oko - kredka)

24. Jak często dźgnęłaś się kredką w oko?
Nie tak często jak może się wydawać.

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?
Wolę prasowane ; ) chociaż warto mieć jakiś uniwersalny kolor w formie sypkiej (i używać jako rozświetlacz)

26. Używasz kosmetyków mineralnych?
Niestety nie, ale może pewnego dnia...

27. Ulubiona szminka?
W tym momencie Wibo Eliksir 09 - pokochałam ciemne usta ; ) lubię też szminki z Essence. W tym momencie poszukuje bardzo ciemnego bordofioletu.

28. Ulubiony błyszczyk?
Nie używam. Nie lubię jak coś mi się klei na ustach.

29. Ulubiony róż?
Okrągłe róże od Bourjois i duo z elfa.

30. Kupujesz kosmetyki na e-bay/allegro?
Czasami, wolę jednak internetowe perfumerie.

31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
Lubię, głównie ze względu na to, że można znaleźć perełki w niskich cenach.

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Nigdy

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Chciałabym i zamierzam wybrać się na wiosnę do szkoły Agnieszki Brody ; )

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Chyba nie, zawsze staram się robić go starannie. Wolę zrezygnować z czegoś niż zrobić to brzydko.

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Niechlujne brwi. Nieroztarte, krzywo namalowane, źle namalowane, za krótkie, za cienkie...brwi zmieniają całą twarz.

36. Lubisz kolorowe makijaże?
Nie na sobie. Efekt tęczy do sesji zdjęciowej - tak. Na sobie - eleganckie, stonowane kolory.

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Podoba mi się makijaż Kim Kardashian - widać, że nie robi go przypadkowo ;)

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
Ze względu na problemy z cerą: podkład. Gdyby nie problemy z cerą, to kredka do brwi.

39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Jak idę wyrzucić śmieci albo do sklepu obok to nie. Ale na uczelnie raczej staram się malować. Mam trądzik i sińce pod oczami - nic ciekawego.

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Mogłoby być lepiej.

Do Tagu zapraszam wszystkich, którzy mają ochotę :)
PODPIS




9 komentarzy:

  1. świetny post :) mam piegi - podzielę się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa, czy będziesz zadowolona z kursu u Pani Agnieszki (sama o nim myślę) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się podobają makijaże Kim, zawsze dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam, że Kim Kardashian! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty i sińce pod oczami, tja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat dziś pojawił się "artykuł" na kozaczku (http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=49570) na temat makijażu Kim Kardashian (wg Ciebie Kardashians???). Okazuje się, że wykonanie jej makijażu zajmuje 3 godziny. Nie wydaje mi się, żeby ten efekt trzygodzinnej pracy był jakiś spektakularny. Nie wyobrażam sobie również poświęcania trzech godzin na wykonanie makijażu przed wyjściem z domu. Podsumowując, chyba nie ma czego podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już poprawiłam ten karygodny błąd ; p makijaż Kim jest dobry i chyba nigdy nie zaliczyła wpadki. Pytanie brzmiało: która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż i na nie odpowiedziałam. Niezależnie od tego ile trwa robienie tego makijażu - zawsze wygląda dobrze.

      A co do samych "3 godzin" myślę, ze to miało być to samo co "chryste siedzisz w tej łazience od godziny" podczas gdy osoba siedziała zaledwie 20 minut...
      taki makijaż to max godzina i nie brałabym dosłownie tych słów.

      podsumowując: ja podziwiam zawsze dobre włosy i zawsze dobry makijaż

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...