piątek, 6 grudnia 2013

Yankee Candle - Season of Peace

W końcu i ja dałam się wciągnąć i wiem już na czym polega szał. Nie dziwi mnie już ogrom fanek Yankee Candle. Mistrzem opisywania zapachów nie jestem, ale mam potrzebę uzewnętrznienia się w tym temacie.


Zapach pochodzi z nowej, zimowej kolekcji Q4.

Wosk Season Of Peace to mała inspiracja dla wielkich, świątecznych porządków! Kompozycja zamknięta we wnętrzu tej aromaterapeutycznej propozycji to odświeżająca kontra dla wszystkich ciepłych i słodkich zapachów grudniowych. W Season Of Peace od Yankee Candle nie znajdziemy ani krzty piernika i ani grama korzennych przypraw. Zapach uciekający z topiącego się wosku okryje za to dom świeżą mieszanką bergamotki, mięty pieprzowej, paczuli i drzewa cedrowego – mikstury wprowadzającej do wnętrz atmosferę ostatnich przygotowań przed przyjazdem gości.



Wosk skusił mnie moją ulubioną miętą pieprzową i bergamotką. Faktycznie jak na świąteczny zapach jest bardzo świeży, ale jest w nim coś mroźnego, co sprawia, że myślimy o zimie.

Szczególnie przypadła mi do gustu przebijająca się woń mięty. Słodka, orzeźwiająca, ale nie tak oczywista jak czysta mięta. Mniej ziołowa, bo gdzieś obok przewija się paczuli i drzewo cedrowe. Na pierwszy węch czuć trochę bergamotkę, szkoda że tak słabo.

Zapach dosyć intensywny, ale w ogóle nie męczący. Myślę, że będzie się nadawał również na lato.

Co o nim sądzicie?
PODPIS

6 komentarzy:

  1. tej wersji nie mam, ale z zimowych mam christmas memories [nie polecam, kazdy ucieka jak pale to a i ja po 10 min wymiekam!] i cos tam z marshamallow

    OdpowiedzUsuń
  2. boze zalozylam tego bloga I NIE WIEM CO ROBIC NIE OGARNIAM JUZ CHCE USUNAC hahahahaha [hard lajf] -> pewnie wroce za jakis tydzien, jak mi sie elsa znudzi. co do zapachow - kupilam tez clean cotton i tez bardzo ladnie pachnie.ten twoj powacham jak bede w swiecie zapachow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam akurat tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę dokupić więcej wosków :) Ten zapach mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uu szukam właśnie takiego zapachu :)skuszę się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie pachnie także snowflake cookie (słodko i waniliowo)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...