niedziela, 19 stycznia 2014

Aktualizacja włosowa styczeń 2014

Już chciałam dodać notkę o czymś innym, aż tu nagle dotarło do mnie, że przecież aktualizacji włosowej nie było. A musi być w tym miesiącu, bo nieźle się spisałam :D

Przez cały czas uparcie olejowałam włosy! Jestem z siebie bardzo dumna, bo dosłownie przed każdym myciem, czyli dwa razy w tygodniu nakładałam oleje na włosy i skórę głowy. I to porządnie, z masażami. Żadnych wymówek i zaniedbań. Czasami wzbogacam oleje o imbir lub cynamon. A po całym olejowaniu i myciu oblewałam włosy płukanką (imbirową) przyrządzoną w najprostszy sposób.

Na zdjęciach udało nam (D. robił) się uchwycić prawdziwy kolor moich włosów w tym miesiącu (co farba to inny kolor wychodzi - tym razem zdecydowałam się na Joanna Śliwkowa Oberżyna i jestem zadowolona, bo udało mi się wyjątkowo szybko i sprawnie pofarbować włosy.


Produkty, które używałam i będę używała w najbliższym czasie (oprócz zielonego szamponu, który się skończył - był w porządku, ale niewarty swojej ceny)

Pozostałych rzeczy nie opisuję, bo żadnych nowości tu nie ma. Jak widzicie mam olej kokosowy nareszcie. Mam też spinki (spin pin) - świetna sprawa, polecam z całego serca :) Jeśli będą osoby zainteresowane tematem mogę zrobić osobny post.


I tak oto moje włosy sobie zdrowo rosną, miękkie i błyszczące. Nadal  zbijają się w nieestetyczne strąki i plączą, ale nic już chyba z tym nie zrobię. 

Odkryłam jednak inny poważny problem. Zauważyłam, że włosy delikatnie przerzedziły mi się po bokach czoła. Nie wiem czy miałam to zawsze i dopiero teraz ze względu na kontrast (włosy-skóra) to zauważyłam czy faktycznie coś niedobrego się stało. Planuję walkę z tym, ale jeszcze nie wiem za co się zabrać. Na pewno wiem, że powinnam przestać o tym obsesyjnie myśleć, bo stres spowodowany wypadaniem włosów powoduje wypadanie włosów. 


I tym niezbyt optymistycznym akcentem kończę aktualizację styczniową z nadzieją, że ktoś napisze mi: użyj tego, włosy odrosną!.

PODPIS

32 komentarze:

  1. Ja za sprawą Natalii z Blondhaircare zaczęłam używać polecanej przez nią wody brzozowej i widzę sporo baby hair :) życzę więc powodzenia z zagęszczaniem!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wode brzozowa mam juz za soba. Dawala dobre efekty, ale teraz musze zadzialac czyms mocniejszym, czegomoje wlosy nie znaja.

      Usuń
  2. Ja również jakiś czas zmagałam się ze wzmożonym wypadaniem włosów, przerzedziły się w szczególności na skroniach i nad uszami, co prawda kupiłam jakieś wcierki ale były uciążliwe w stosowaniu i zarzuciłam ten pomysł. Z innych (tj. nie-włosowych) powodów zaczęłam pić siemię lniane i problem zupełnie znikł, a babyhair rosną jak szalone! Zatem polecam siemię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna czy dam rade pic siemie. Mam powazny uraz z dziecinstwa, ale moge jesc. Tylko obawiam sie ze moze to nie dzialac.

      Usuń
  3. Codziennie!! od wrzesnia psikam wlosy woda brzozowa, po 4,5 miesiacach, wlosy mam silne, przestaly wypadac, sa pelne blasku, Ogolnie w bardzo dobrej kondycji. W miedzyczasie zuzylam 3 butelki wcierki jantar, ktora takze przelalam do dyfuzora; -), baby hair i szybki przyrost miesieczny : ), takze polecam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety te dwa produkty sa mo znane, dawaly efekty, ale nie takie jakie bym chciala.
      Szukam tez czegos co nawilzy skore glowy

      Usuń
  4. A, zeby bylo smiesznie, wode brzozowa kupuje w Auchan, bowiem kosztuje tylko 2,80 zl ; -), gloria heh, gdzie ceny w malych drogeriach oscyluja 4-5 zl

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekaj czekaj mam tę samą oliwę z oliwek, ale dzisiaj smażyłam na niej pieczarki. Czy ty nią olejujesz włosy czy mi się wydaje? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najzwyklejsza oliwa z oliwek (warto tylko sprawdzić czy dobra) i to najlepszy produkt do olejowania włosów lub do peelingu kawowego (do ciała). Polecam :) natomiast smażyć chyba się nie powinno na oliwie, ale specjalistką nie jestem.

      Usuń
  6. ja polecam suplement Vitapil- odkąd biorę, mam pełno baby hair :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja fryzjerka zawsze mówi, że włosy właśnie w tym miejscu będą się przerzedzać, bo to nie jest miejsce zbyt ukrwione. Żeby poprawić porost włosów w tych miejscach powinno się robić masaże na suchej skórze albo przy myciu. Najczęściej mężczyźni mają z tym problem przy łysieniu właśnie tak powstają zakola(w nieukrwionych miejscach), ale zdarza się to też już coraz częściej u kobiet. Dodatkowo specyfik dobry na odzyskanie tych utraconych włosów to : Dermena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo madrze mowi Twoja fryzjerka. Pozostaje wspomoc te miejsca. Sprawdze Dermene, dziekuje :)

      Usuń
  8. Bardzo ładne masz włosy :)
    Chciałabym mieć tak małe przerzedzenia jak Ty, ja mam normalne zakola :( Ale to od dziecka, mam taką linię włosów i nie bardzo mam co z tym zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Ja zakoli boje sie jak ognia. I tak mam juz duze czolo....

      Usuń
  9. ja bardzo polecam kozieradke! co prawda jej zapach-rosołu zabija, ale ze wszystkich wcierek jakie używałam ta działa na mnie najlepiej! tez mialam przerzedzenia w tych miejscach co Ty, a teraz nie moge opanować włosów, które mi po niej w tym miejscu urosły! zwłaszcza, że mają już ok.6cm i przy robieniu kitki tak śmiesznie odstają:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta buteleczka z olejem po srodku to olej arganowy? czy zle widze?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mała żółta to olejek na końcówki z olejem arganowym, obok oliwy jest czysty olej arganowy.

      Usuń
    2. Powiedz mi jakim szamponem zmywasz olej z wlosow? Mam maly dylemat: normalnie myje na codzien i przy olejowaniu wlosy tylko i wylacznie szamponem dla dzieci-zawsze,czy zmieni to cos gdy przed olejowaniem oczyszcze wlosy tym dla dzieci-a zmyje go zwyklym np Glisskur czy innym? Juz pomalu miesza mi sie to wszytsko ; )

      Usuń
    3. Raz na jakis czas wlosy trzeba porzadnie oczyscic z nagromadzonego na nich tluszczu, kirzu, naskorka, kosmetykow. Warto wtedy wybrac bardzo oczyszczajacy szampon. Ja robie to raz w tygodniu lub rzadziej. Co do zmywanoa oleju, to ja robie tak: splukuje wlosy ciepla woda, nakladam odrzywke,myje odzywka, splukuje wlosy ciepla woda myje szamponem ( czasami dwukrotnie) inaczej nie umiem.

      Usuń
  11. https://www.youtube.com/watch?v=rgCsT79lLPw&list=UUVmO24eiqRMABvba0G3JyEg&feature=c4-overview wszystko o wypadaniu włosów , przydatny filmik. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odżywkę z firmy DeBa również posiadam. Jest w porządku, choć szału nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja postanowiłam zadbać o swoje włosy jeszcze bardziej i poświęcić im więcej uwagi, ale dopiero zaczynam. Zobaczymy co z tego wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! Z czasem dbanie o wlosy wczodzi w nawyk :)

      Usuń
  14. słaby kolor, mialas taki piekny wczesniej i zniszczylas go ciemnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno jest panowac nad efektem w przypadku takich kolorow. :)

      Usuń
  15. Ja miałam wysyp babyhair po skrzypowicie, teraz jeszcze dodatkowo piję sok z pokrzywy (taki w butelce jak syrop). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo sok z pokrzywy, muszevsprawdzic.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...