niedziela, 26 stycznia 2014

Podkreślanie brwi 2: Jak narysować brwi za pomocą cienia i duraline.

Drugi post z cyklu o rysowaniu brwi. Mam nadzieję, że poprzedni chociaż trochę się przydał. Pojawiło się kilka komentarzy dotyczących naturalności moich brwi. Ja zdaję sobie sprawę, że moje brwi nie są naturalne i nie staram się, żeby takie były. Podobają mi się takie. Musicie też pamiętać, że brwi z makijażem oczu wyglądają inaczej, niż brwi bez makijażu. Ostatecznie tutorial ma tylko pokazać sposób rysowania. Końcowy efekt wybieracie Wy :)

Tym razem zamierzam pokazać brwi narysowane za pomocą cienia i duraline. Lubię ten sposób ze względu na to, że wybór cieni jest ogromny, możemy więc wybrać kolor idealny dla naszych brwi. Ponadto narysowanie brwi zajmuje niewiele czasu, a makijaż ten jest bardzo trwały (głownie za sprawą Duraline)
Jak wiecie Duraline możecie kupić w Inglocie. Produkt podobny ma również Kobo (używałam go bardzo długo i mile wspominam).

Oprócz tego potrzebny nam będzie pędzelek: płaski, skośny i możliwie jak najbardziej sztywny (sama poszukuję takiego sztywniaka, dajcie znać jeśli wiecie gdzie go znajdę)

Oraz stały zestaw: maskara do brwi (np Wibo) oraz korektor/rozświetlacz (ja używam ysl, ale może to być każdy inny, np. z essence, belle, maybelline)


1. Przygotowane, czyste, wyczesane do góry brwi malujemy pędzelkiem zgodnie ze wzrostem naszych włosków, czyli z dołu do góry. 
(cień przygotowujemy następująco: na gładkiej powierzchni (ja używam lusterka przy palecie) nakładamy kropelkę duraline, a następnie mieszamy pędzelkiem z wybranym cieniem, aż do uzyskania farbki.)
2/3. Po nałożeniu (im sztywniejszy i cieńszy pędzel, tym lepiej - ja takiego nie mam) zaczynamy delikatnie rozcierać za pomocą szczotki od maskary do brwi. Nie musimy robić tego zwykłą czystą szczoteczką (możemy, ale nie musimy) ze względu na dużo lżejszą formułę nakładanego wcześniej kosmetyku. Szczególnie dokładnie rozcieramy u nasady.
4. Patyczkiem oczyszczamy pole i nakładamy korektor/rozświetlacz. Rozcieramy.
Gotowe!

Porównanie z poprzednim sposobem: różnica jest subtelna, jednak moim zdaniem widoczna. Brwi wyglądają bardziej miękko i lekko, granice są mniej wyraźne. 



A ja wracam do nauki na jutrzejsze kolokwium z Polskiego Kina Popularnego ;)
PODPIS





25 komentarzy:

  1. nie odwazylabym sie chyba tak mocno pomalowac :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musicie wziąc pod uwagę, ze mam bardzo ciemne włosy i ciemną oprawę oczu, jasne brwi wyglądałyby dziwnie.

      Usuń
  2. Mam takiego sztywniaka z Sephory, ale kupiłam go już chyba z 10 lat temu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne brwi. kredką mi się efekt mniej podoba, duraline plus cień wygląda rewelacyjnie. Duraline używam do odświeżania eye linera w żelu bądź do tworzenia kolorowych eye linerów z cieni ale żeby do brwi używać to bym nie wpadła! muszę koniecznie tą metodę spróbować :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duraline to swietna sprawa, polecam do brwi, a niektórzy używają jak baza pod podkład.
      dziękuję :)

      Usuń
  4. Muszę w końcu pojechać po Duraline, bo tyle o nim czytam, a ciągle jakoś nie zabrałam się za zakupienie go:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie najbardziej uniwersalny produkt kosmetyczny (a do tego cena atrakcyjna i wydajny)

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się Twoje brwi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt, chociaż na Twoich brwiach to każdy sposób wygląda dobrze i schludnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale za schludność "winę" ponosi korektor. Z korektorem zawsze jest schludnie, polecam.

      Usuń
  7. Generalnie wygląda to bardzo skomplikowanie :(
    Pięknie malujesz te brwi, podoba mi się bardzo.
    Nie sądzę, że mi by tak się udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skomplikowanie? Nieee, to proste, wystarczy pamiętac o kilku porstych zasadach i krokach ;) Praktyka czyni mistrza.

      Usuń
  8. Świetny kształt brwi, ale dla mnie trochę za mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) staram się zachować ich naturalny kształt

      Usuń
  9. U mnie źle wyglądają takie mocne brwi, ale Tobie wyszło to idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, do ideału jeszcze daleko :DD

      Usuń
  10. dla mnie nie ma czegoś takiego jak za mocne brwi- są super :D brwi z tego posta podobają mi się bardziej. Sama uwielbiam ciemne brwi i maluję swoje na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wychodzę z tego samego założenia :) w ogóle ciemne brwi mają w sobie coś interesującego

      Usuń
  11. Odbiję od tematu - piękne masz oczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się Twoje brwi bardzo podobają :) Sama lubię mieć mocno podkreślone, co jest przeciwieństwem moim naturalnych blond brwi, ale każdy mi mówi, że wyglądam wyraźniej, kiedy je podkreślam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...