niedziela, 12 stycznia 2014

Podkreślanie brwi. Jak narysować brwi przy pomocy miękkiej kredki.

Nie wiem jeszcze czy mi się to uda, ale pomyślałam o krótkiej serii (może być w niedziele) o brwiach. Jest wiele sposobów na brwi i wiele kosmetyków do tego przeznaczonych (miękkie kredki, twarde, cienie, farbki...). Pomyślałam, że przyda się seria tutoriali z użyciem poszczególnych produktów. Chociaż moim brwiom daleko do ideału, to staram się nadać im jak najlepszy kształt i kolor (w tym momencie są o ton jaśniejsze od koloru włosów). 

http://www.idrawfashion.com/blog/drawing-process/148-the-importance-of-eyebrows-in-fashion-sketches

Jak widzicie kształt brwi zmienia niemal całą twarz. Jeśli jesteście właścicielkami pięknie uformowanych brwi to szczęściary z Was ;) U mnie każdy włosek sterczy w inną stronę i nie tworzą żadnego konkretnego kształtu. Szkoda.

Tutorial przedstawia sposób na brwi w kształcie naturalnych wykonane za pomocą miękkiej kredki. Bez cieniowania, klasyczne wypełnienie. Robię takie brwi na co dzień.


1. Brwi oczyszczone z podkładu i wyszczotkowane.
2. Miękką kredką prowadzę linię wzdłuż naturalnej linii włosków. Delikatnie przedłużam kreskę na zewnątrz. Zbyt krótkie brwi pomniejszają oczy/
3. Spiralną szczoteczką rozcieram kreskę ku górze. Robię to dokładnie, żeby nie powstały dziury.
4/5. Po roztarciu w niektórych miejscach przyda się jeszcze trochę kredki. Najczęściej na górze i na końcu brwi.  
*. (chyba zgubiłam jedno zdjęcie) teraz nakładamy tusz do brwi. Robimy to dokładnie, pokrywamy wszystkie włoski. Najlepiej jeśli będą skierowane na zewnątrz twarzy, delikatnie w górę.
6. Wokół brwi nakładamy korektor lub rozświetlacz. On wyrówna linię brwi, rozświetli łuk brwiowy. Następnie rozcieramy.
Gotowe!
Kosmetyki których użyłam: rozświetlacz YSL, tusz do brwi wibo, miękka kredka miss sporty, szczoteczka spiralna.

PODPIS

16 komentarzy:

  1. a ja bym tak bardzo chciała farbę aqua brow. ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) kupię sobie w nagrodę jeśli zrobię wszystkie posty z serii :D

      Usuń
  2. Moje brwi są beznadziejne, jasne, i dosyć rzadkie ;p Stosuję kredkę i tusz z Wibo, ale może zastosuję też korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja póki co używam zestawu do brwi od Catrice, i póki co jestem zadowolona ;p pomimo że moje brwi naprawdę nie są idealne...i cały czas je zapuszczam, żeby w końcu dojść do idealnego kształtu :) Czasami to męczące, ale za jakiś czas pewnie sama sobie będę dziękować ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście wolę cienie, bo lepiej mi sie nimi maluje, aczkolwiek kredki też często uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkreślone brwi to podstawa :) Chociaż kredek używam w tym celu najrzadziej, trudno znaleźc mi odpowiedni kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł, uwielbiam czytać o brwiach, mam na ich punkcie fioła...tez tak macie, że podczas makijażu brwiom poświęcacie najwięcej czasu??

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem Twoje brwi pomalowane w ten sposób wyglądają bardzo nienaturalnie, co bynajmniej nie jest pozytywną cechą... Wyglądają jak narysowane, a nie podkreślone. Najbardziej razi to zakończenie w formie zwężającego się trójkąta oraz część przy nosie tak skrupulatne wypełniona. Taki makijaż brwi raczej nie wygląda jak makijaż codzienny. Brwi na co dzień lepiej malować cieniami, efekt jest łagodny i naturalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje z tym wszystkim, tylko że ja nie chcę mieć naturalnych brwi, podobają mi się takie.

      Usuń
    2. prawdopodobnie za 3 lata stwierdzę, że były okropne. Teraz jednak bardzo mi się podobają ;)

      Usuń
    3. No, ja też nie lubię strasznie tej mody!

      Usuń
  8. Dokładnie dziś kupiłam sobie miękką kredkę do brwi w inglocie-wcześniej stosowałam twardą,więc różnica od razu była widoczna haha,twój post idealnie trafił w moje potrzeby a nie pomyślałam (głupia) że można malowac je troszke inaczej,niz ta twarda ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to kiedyś odkryłam, ze to jak dwa zupełnie różne produkty. z twardą jest łatwiej :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...