sobota, 15 lutego 2014

Lutowe Nowości (nie tylko kosmetyczne)

Ostatnio przybyło mi trochę ciekawych rzeczy. Chciałam się tym z Wami podzielić, bo sama lubię czytać takie posty :) A poza tym, przecież muszę się komuś pochwalić!

Zacznę od kwiatków walentynkowych. Mam nadzieję, że walentynki spędziliście tak miło jak ja, a osoby które nie lubią tego dnia... no cóż, również spędziły przyjemnie czas.

Róże w doniczce to fajne rozwiązanie, ponieważ możemy cieszyć się nimi dłużej ; ) Pięknie ozdabiają mój parapet.


Do tego hiacynt - od razu zrobiło się wiosennie w mieszkaniu. Nie mogę się doczekać, kiedy zakwitnie (jeśli w ogóle zakwitnie w moich rękach). 

Odebrałam moją przesyłkę ze znaku. Prawdopodobnie wszyscy skorzystali ze zniżki (naprawdę atrakcyjna oferta - ja zamawiałam z moimi dziewczynami i za swoje książki zapłaciłam około 40zł). Wybrałam album zdjęć Marilyn Monroe, chciałam kupić go już dawno temu, ale zawsze miałam jakieś inne, ważniejsze wydatki. Album jest naprawdę porządnie zrobiony. Matowa okładka robi wrażenie.
Do tego Kuchnia Filmowa (znacie bloga Pauliny Wnuk?) bardzo pomysłowa książka. Przejrzałam kilka stron i nie mogę się doczekać, aż będę mogła coś ugotować.
Pozostałe książki to Życie intymne Coco (nie spodziewałam się, że będzie taka gruba) i Max Factor (chyba każdy się pokusił, w książce można znaleźć ciekawe fotografie).


Przy okazji zwykłych tygodniowych zakupów w Biedrze natknęłam się na poszewki na poduszki po (uwaga) 3zł. Są zrobione z przyjemnej bawełny (mają lekko satynowe wykończenie). Dzisiaj posłużyły mi jako tło do zdjęć :D Zdjęcie nie oddaje uroku tych poszewek, ale musicie mi uwierzyć, są po prostu ładne.



Tak jak mówiłam wcześniej kupiłam zestaw do japońskiego manicure. Bardzo mi na tym zabiegu zależało, ponieważ widziałam efekty na bardzo delikatnej i zniszczonej płytce paznokci mojej mamy. Mam za sobą pierwszy zabieg i efekty są widoczne i odczuwalne. Mam nadzieję, że zestaw pomoże mi w zdrowej pielęgnacji. (cena to 150zł już z wysyłką)


W H&M w końcu dopadłam masażer. Uwierzcie, warto wydać całe 9.99 na tego cudaka :) Wykonywanie masażu jest łatwiejsze, a sam masaż o wiele przyjemniejszy.


Do masażera dorzuciłam pędzel kabuki. Już wcześniej upatrzyłam go sobie na stronie. Jak na razie pędzel uważam za bardzo dobry. Jest dosyć gęsty i niesamowicie miękki. Idealny do omiatania twarzy pudrem lub rozcierania delikatnego różu i rozświetlacza. Cała seria selected charakteryzuje się wyjątkowo miękkim włosiem i przyjemnym dla oka wyglądem.


Popularne w blogosferze plastry na nos. Kupione z ciekawości i głównie z myślą o ukochanym, bo ja nie mam zbyt wielu wągrów na nosie. 


Mama kupiła mi kredkę do brwi i tusz sexy pulp z Yves Rocher (skorzystała z promocji urodzinowej i zapłaciła o wiele mniej) + pędzelek do brwi (numer 15, teoretycznie do żelowego eyelinera) z Sephory (29zł)


Prezent od rodziców: pojemniki godmorgen na kosmetyki. Jeszcze ich nie zagospodarowałam tak jak powinnam, ale są fantastyczne. Cena to około 50zł.


Miałam nie malować paznokci, ale bez warstwy lakieru były narażone na urazy mechaniczne. Warstwa mlecznego lakieru ze szkłem bioaktywnym (nie wiem czy cokolwiek daje) chroni moje paznokcie i ładnie wygląda.


Znane Wam z poprzedniej notki mydło borowinowe (cała łazienka pięknie pachnie) cena ok 7zł


Biedronkowe koronkowe majtki ; ) Nie mogłam się powstrzymać 20zł za dwie pary (jakość porównywalna do H&M)


Skorzystałam z promocji w H&M i kupiłam torebkę i buty (od kwoty odejmują 20zł). W Reserved kupiłam kurtkę. Jest dosyć miękka i ładnie wykrojona. Zdecydowałam się na większy rozmiar, żebym mogła nosić sweterki pod spodem. Zrezygnowałam z zamiaru kupna prawdziwej skórzanej kurtki (żadna nie leżała na mnie dobrze). 



Portfel z Mango za 30zł - Prosty, na suwak i nie będzie mi bardzo zal, kiedy się zepsuje. 


Na koniec pokazuję telefon: prezent od taty i case na telefon (prezent ode mnie dla telefonu). Znalazłam bardzo ładny i silikonowy. W sztucznym świetle widać małe perłowe drobinki zatopione w tworzywie. A do tego zaślepka na wejście do słuchawek z H&M. To moja miniaturowa, zapasowa Lola ;)


Kończę chwalenie się ; )
PODPIS

13 komentarzy:

  1. Mam ten masażer z H&M i uważam, że jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ten masażer by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie chwalenie. Króliczek jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się zakupy z H&M - i ciuchowe, i ten kabuki :)
    Plastry na nos chyba sobie sprawię w końcu, aczkolwiek mam tyle wągrów na nosie, i obawiam się, że nie można ich już usunąć :((

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba zainwestuję w róże, bo niestety moje kwiatki z ulubionych industrialnych ikeowskich doniczek umarły ;p
    Paski na nos - kupiłam ostatnie opakowanie - użyłam ich 2 razy, niestety nie zrobiły takiego szału jak u Idalii, a szkoda. A te pojemniki są po prostu mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tusz do rzęs w żółtym opakowaniu to fioletowy colossal color shock? Jeśli tak to mogłabyś napisać, czy jest porównywalny do czarnego colossala i czy kolor jest widoczny na rzęsach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posprzątam w mieszkaniu i zrobię zdjęcia, ok?

      Usuń
  7. Wiesz co, wszystko tak bardzo trafiło w mój gust, że bym Ci te zakupy podkradła hehe :)) Zaciekawiło mnie to bioaktywne szkło, pierwszy raz słyszę. Pojemniki - super sprawa, dobra organizacja. Pokazuj takie wpisy częściej, lubię Cię czytać :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede wszystkim przepiękna róża :) Też mam taką w doniczce, zdecydowanie dłużej będzie 'żyła' :). Uwielbiam zamawiać na Znaku, zainteresowałaś mnie książkami, Max Factor zaczęłam czytać a potem o niej zapomniałam ;) Ciekawy masażer, zaintrygował mnie ;) Świetna torebka i portfel - mam również z Mango podobny, tylko bez ćwieków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cholernie mi sie podoba tw telefon. Jaka jest jego pełniejsza nazwa? Liczę na odpowiedz i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lg g, ale polecam lg g2. Jeden i drugi jest bardzo dobry. Polecam ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...