poniedziałek, 10 lutego 2014

Mydło o pięknym zapachu bergamotki - Tołpa Mydło Borowinowe

Musicie wiedzieć, że uwielbiam zapach bergamotki. Po raz pierwszy zetknęłam się z tym zapachem w balsamie (mleczku?) do ciała z Yves Rocher. Od tej chwili mój nos wyczuwa bergamotkę wszędzie gdzie jest i jest to dla mnie prawdziwa przyjemność. Szkoda, że nie jest to zbyt popularny zapach.

Przy okazji ostatnich zakupów z mamą w Rossmanie wpadło mi w ręce ładne opakowanie mydła borowinowego Tołpy. Po chwili odnalazłam napis bergamotka w rogu kartonika i produkt wylądował w koszyku ;)

Muszę przyznać, że opakowania Tołpy robią bardzo dobre wrażenie. Bardzo duża ilość ciekawych informacji i estetyczny wygląd.


Mydło borowinowe kupiłam głównie do mycia ciała i rąk, ale kilka razy zdarzyło mi się umyć nim twarz i efekt był bardzo pozytywny. Twarz nie była napięta po myciu, a samo mycie dzięki olejkom eterycznym bardzo przyjemne (drzewo różane, ylang-ylang, szałwia, bergamotka - same pyszności).


Na pewno plusem jest tu dobry skład (brak sztucznych barwników, lżejsza substancja myjąca, brak sztucznych perfum)


Zawartość wygląda tak. Kiedy było zupełnie nieużywane miało ciemniejszą barwę.


Mydło przyjemnie się pieni, nie pozostawia nieprzyjemnej, suchej skóry. Nie zauważyłam nieprzyjemnego osadu, które zostawia większość mydeł. Zastanawiam się czy można myć nim włosy...

Za jakiś czas będę pewnie wiedziała czy można. Na razie jestem pod wrażeniem tego zapachu. Znacie mydła Tołpy?
PODPIS

9 komentarzy:

  1. wielokrotnie widziałam, ale jakoś nie kręcą mnie mydła (:D). używam ich tylko do mycia pędzli (więc szare, antybakteryjne), a tak to tylko i tylko w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, nie używałam go jeszcze. Ogromny plus za to, że nie powoduje nieprzyjemnego uczucia suchej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na razie mydło Aleppo, może się skuszę i na to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nawet nie wiem jak pachnie bergamotka...wstyd ;) Samo masełko ma ciekawy wygląd, chętnie bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam to mydło - bardzo dobrze wspominam używanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hah, co z przypadek- dzisiaj kupiłam to mydło, jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy mydła tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam pojęcia jak pachnie bergamotka...:P Ostatnio tak się zachwycam mydłem z aleppo, że nie zauważam innych, ale przydałoby się w końcu jakieś nowe do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze widzę to mydło, ostatnio poszukuję czegoś delikatnego i czegoś co nie napina twarzy... Dobrze, że jakims fartem tu zajrzałam - zapisuję je na listę must have i liczę, że zastanę je w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...