piątek, 21 lutego 2014

Rimmel Lasting Finish by Kate 20 rossetto

Ostatnio najchętniej maluję usta szminką Rimmel by Kate w kolorze soczystego różu. Robię przy tym spokojny makijaż reszty twarzy. Te usta "robią" wszystko w moim ałtficie  (zazwyczaj wtedy ubieram coś w stonowanych kolorach, nie żebym miała inne w szafie, chyba że czarny możemy uznać za szalony).


Jak widzicie kolor jest interesujący i jak dla mnie szalony :) Sama szminka ma kremową, gęstą konsystencję, bardzo łatwo jest ją nałożyć na usta. Nie wysusza delikatnej skóry, ale warto przed aplikacją zrobić peeling (ja preferuję masaż miękką szczoteczką-spiralką do brwi/rzęs w towarzystwie balsamu do ust)

Szminka ma ładny, świeży zapach. Jednak jest tak subtelny, że zwróciłam na to uwagę dopiero niedawno. 

Na uwagę zasługuje również opakowanie. Ładne, czarne, porządne z uroczym podpisem Kejt. 

Zdjęcia na ustach. Uprzedzam, że ja po prostu nie potrafię robić zdjęć ust. Nie wychodzi mi to, nie uważam, żeby były estetyczne, ale tak się napracowałam przy robieniu tych zdjęć (nie miałam światła), że zdecydowałam je pokazać. 

Zdjęcie z lampą. Na żywo kolor jest odrobinę cieplejszy (taki jak na zdjęciu na dłoni)


Zdjęcie bez lampy. 


A także dwa sposoby nakładania szminki (czyli nałożona klasycznie i roztarta palcem w towarzystwie balsamu) Zignorujcie wytrzeszcz ;c (pierwsze zdjęcie robione z lampą, drugie bez)

PODPIS

22 komentarze:

  1. piękna jest! Właśnie trafiła na listę moich zakupow ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nudziaka z tej serii i bardzo lubię tą pomadkę. W podobnym kolorze mam eliksira z wibo, aczkolwiek jakoś mam mało odwagi, żeby wyjść w tak pomalowanych ustach na dwór :D trochę się z kolorem moich włosów gryzie heh

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, kolor świetny!
    Co do zdjęć, to są bardzo ładne :) Gdybym miała takie usta, to non stop bym je fociła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz usta :) i ogólnie przepiękna z Ciebie dziewczyna!
    Kolor wybitnie nie mój. O ile bez lampy jeszcze jakoś mi się podoba, o tyle w świetle lampy już całkiem nie. Zbyt plastikowy jak dla mnie - nie lubię pomadek w takich całkiem nienaturalnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor! Żałuję, że mocniejsze kolory szminek kompletnie mi nie pasują :(
    Pięknie wyglądasz na zdjęciu po prawej! A na zdjęciu z lewej przypominasz mi trochę Kate Winslet z czasów Titanica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem wielka fanką Twoim przepięknych oczu ; ) i ogólnie Twojej urody.
    przyznam, że czasem lubię takie kolory na ustach, choć bardziej skłaniam się ku nudziakom bądź czerwieni : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie się na Tobie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz idealne fale na ostatnim zdjęciu po prawej. jak je zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powstały przez przypadek. Świeżo wysuszone włosy związałam na noc w ślimaczka. Dziękuję ; )

      Usuń
  9. Ale cukiereczek! Piękny, muszę wypróbować, choć w zasadzie mam dość podobny kolor z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie te zdjęcia się podobają, masz piękne usta. ja uwielbiam róż na ustach, więc kolor też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakładam/wkładam - nie ubieram!

    OdpowiedzUsuń
  12. z balsamem wygląda przesłodko :D z lasting finisha uwielbiam matowy brudny róż nr 105

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...