środa, 5 lutego 2014

Wishlista luty 2014

Nie wiem czy lubicie oglądać wishlisty, ja bardzo bo zawsze znajdę coś inspirującego. A robienie ich pozwala mi uporządkować wszystkie chciejstwa.


1. Pokrowiec na nowy telefon. Szukałam, ale dla mojego modelu nie ma silikonowego pokrowca. Pozostaje mi chyba plastikowy :( Ten ze świnką bardzo mi się podoba.
2. Essie Ballet Slippers - chodzi za mną taki delikatny, transparentny róż na paznokcie.
3. Kurtka skórzana (ewentualnie skóropodobna).
4. Zestaw do manicure japońskiego
5. Paleta Sleek Garden of Eden - na prawdziwych zdjęciach te kolory są niesamowite
6. Cień Kobo Golden Rose - bardzo mi się podoba
7. Cotton Balls - te lampki wyglądają fenomenalnie. Światło jest miękkie i subtelne.
8. Aquabrow. Produkt, który mnie bardzo ciekawi. Do tego pędzelek "idealnie sztywny"
9. Refectocil, może dzięki niemu zacznę regularnie barwić brwi.
10. Podkład mineralny Annabelle - na bjutiful skin dej :)
PODPIS11. Rewitalizujący olejek Pat&Rub. TEN ZAPACH!



 

26 komentarzy:

  1. Ballet Slippers i Aqua Brow też by mi się przydały :) Nie mówiąc o takiej skórzanej kurtce. Ach te wishlisty. Też je lubię oglądać, czytać i tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wishlisty rujnują mi budżet, ale to takie przyjemne!

      Usuń
  2. Mam taką kurtkę i ja uwielbiam. :)
    A ten cień z Kobo sama chętnie bym sobie kupiła gdybym tylko miała gdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o aqua brow juz wczesniej rozmawialysmy, tak w ogole kupilam kredke do brwi ale z logony. cotton balls fajny pomysl, tez bym mogla miec. a jesli chodzi o mineraly to posiadam lily lolo i tez jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem własnie, którą firmę wybrać annabelle czy lililolo. Mam nadzieję, że również będę zadowolona.

      Usuń
  4. aż z ciekawości poszukałam tych lampek i jestem pod wrażeniem :)))
    'baby set' wygląda pięknie, takie pastelowe kolory <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie baby set, z resztą wszytskie pastelowe i białe wyglądają pięknie.

      Usuń
  5. Za mną chodzą właśnie kosmetyki mineralne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za mną również i kupię w końcu ten podkład! Bo zbieram się od pół roku.

      Usuń
  6. Z aqua brow na pewno będziesz zadowolona, kupiłam ostatnio i nie mogę się przestać zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skórzana kurtka zawsze spoko ;) co do pokrowca to spróbuj poszukać na ebaju, za kilka dolarów+ darmowa przesyłka na pewno znajdziesz milion różnych case'ów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już kupiłam kurtkę, bardzo jestemz niej zadowolona, niestety nie z prawdziwej skóry ;< chciałam kupić taką, ale nie była ładnego kroju.

      na ibaju własnie nic, ale juz wyszperałam na allegro, trochę droższy, ale zamówiłam i mam nadzieję, że będę zadowolona.

      Usuń
  8. Refectocil jest najlepsza :) Aqua Brow i ten cień Kobo mam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jaki refectocil wybrać, tzn jaki kolor.

      Usuń
  9. Ta paletka sleeka jest faktycznie śliczna,plus aquabrow chodzi za mną wszędzie i jest wszędzie ale jeszcze nie czuje tego fenomenu,nie kusi mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie kusi, bo brwi to ważny element w moim makijażu. ostatecznie uważam, że podbny efekt można osiągnąć cieniem zmieszanym z duraline

      Usuń
  10. http://allegro.pl/etui-tpu-s-line-lg-swift-g-e973-e975-folia-i3872340242.html

    tu masz silikon na Lg G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, nie podoba mi się taki, ale już znalazłam odpowiedni ; )

      Usuń
  11. Hej! Czy myślisz ze warto kupic kwas salicylowy z zsk? Zależy mi na tym aby moja cera wkoncu bylo oczyszczona, jasniejsza.. Bo wg. Mnie jest teraz taka szara. Przy okazji zakupilabym jeszcze kwas migdalowy. Mozna w ogole uzywac Np. Raz kwasu salicylowego a raz migdalowego? Czy moze spali mi to twarz? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nigdy wcześniej nie miałaś do czynienia z kwasami, to po pierwsze zaczęłabym od jednego kwasu i nie mieszała, bo skóra może źle zareagować. Wyczerpującą notkę na ten temat robiłam niedawno (na temat kwasu migdałowego), więc jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś to przeczytaj notkę.

      kwas salicylowy: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=323502
      kwas migdałowy: http://roseandherprince.blogspot.com/2013/09/moja-przygoda-z-peelingiem-z-kwasu.html

      Usuń
  12. Cotton Balls i ja chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze tylko nei wiem gdzie je umieszczę w moim mikro mieszkaniu.

      Usuń
  13. oh, z tej serii Pat&Rub polecam kremik do rąk, długo pachnie, pięknie nawilża

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że lampki to meteoryty Guerlain :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...