piątek, 14 marca 2014

Akrylowy organizer na kosmetyki i stojak - drzewko na biżuterię z Biedronki.

Jeśli jesteście ciekawi, jak zagospodarowałam organizer i stojak drzewko z Biedronki to zapraszam na posta :)
Na początku wspomnę tylko, że od wczoraj w Biedronce możemy je kupić w cenie 10zł za sztukę. Warto się przejść i zobaczyć, bo produkty zaskakują swoją dobrą jakością.

Organizery wykonane są solidnie z grubych kawałków tworzywa. Są pokaźnej wielkości, dosyć ciężkie. Do wyboru mamy kilka modeli. Uważam, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Stojak-drzewko na biżuterię również cieszy oczy, chociaż mogłoby być odrobinę większe. Nie mniej jednak jest ładnie wykonane i niczym nie odbiega od drzewek, które możemy kupić na allegro za 50zł. Szczególnie podoba mi się miejsce na podstawce (tam, gdzie ja trzymam zegarek).

Organizer spodobał mi się głównie dlatego, że pasuje do pojemników z Ikea, które dostałam od rodziców i pokazywałam Wam w tej notce. Teraz mam komplet ;) W organizerze trzymam tylko te rzeczy, które akurat używam i ulubione szminki.

Jak możecie zauważyć trzymam tutaj: 3 pędzle (do nakładania cienia, do blendowania i do brwi), grzebyk do rzęs z Inglota, rozświetlacz YSL, tusz do rzęs YR, Kredka do brwi YR i żel do brwi Wibo. Niżej Vichy Dermablend, puder Sexy Mama, bronzer Bahama Mama i rozświetlacz Mary Lou Manizer, a także pędzle kabuki z H&M.
Po prawej stronie organizera dwie kasetki: bronzer i róż z ELFa i bronzer z Chanel. Poniżej pomadka do ust w kredce Jelly Pong Pong, balsam Figs&Rouge, dwie kredki z F&F, a następnie ulubione pomadki z Rimmela, Inglota, NYX, Chanel i Celia. A także próbki zapachów :)


Nie mam zbyt wiele biżuterii, ale jeśli czegoś nie widzę to tego nie noszę. Dlatego takie drzewko, to dla mnie świetne rozwiązanie. Zwłaszcza, że wygląda bardzo ładnie i pasuje do wystroju mieszkania.

Chyba muszę dokupić sobie trochę kolczyków ;3


Kupiłyście Biedronkowe organizery? Mam nadzieję, że tak. Jeśli nie, to biegiem do Biedronki, może coś jeszcze zostało :) Jeśli kupiłyście, to jakie?

PODPIS

11 komentarzy:

  1. hmm nad tym drzewkiem na biżuterię myślałam, ale kupiłam trzy organizery i chyba wyczerpałam limit wolnego miejsca w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja poluję na ten organizer :) A drzewko jest świetne! Nie tylko praktyczne ale i zdobi wnętrze. Świetna sprawa :) Fajnie, że w Biedronce można kupić te rzeczy za tak niską cenę. Miałam zamiar kupić organizer, ale w internecie kosztował. ok 50-60zł. Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szlag mnie trafia, że nie mam dostępu do Biedronki ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero dzisiaj wybieram się do Biedronki. Pewnie nic już nie zostało :/

    OdpowiedzUsuń
  5. z nieba mi spadasz z tym postem o organizerach,strasznie trudno znaleźć coś takiego "nie za milion złotych", ale coś czuje, że towar szybko zniknie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie kupiłam, ale jutro się chyba wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie, gdzie, gdzie?! nie widziałam w swojej :(

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten sam model, moje szminki, błyszczyki i kredki do ust w końcu mają swój domek ;) Zastanawiam się jeszcze nad tymi kubeczkami na pędzle ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...