czwartek, 13 marca 2014

Glossybox Marzec 2014

Od razu uprzedzę, że oprócz tego pudełka pozostały mi jeszcze dwa do wykorzystania (Glossydots). Musicie uzbroić się w cierpliwość, bo chciałabym, żeby na blogu zamieszczone były wszystkie gb, jakie trafiły w moje ręce. Po części dlatego, że chcę udokumentować te wszystkie kosmetyki, zwłaszcza, że niektóre z nich okazywały się prawdziwymi perełkami. Po tym koniec.

W tym miesiącu pudełko (bardzo ciężkie) reklamowane jest jako Wiosenna przemiana, podoba mi się towarzyszące kampanii zdjęcie.

W środku znajdziemy: 

  • CLARENA kawiorowy peeling (z kawiorem zaraz przed perfumami), ale wykorzystam.
  • MITCHELL AND PEACH balsam do ciała marki, której nie znam (znacie?). Ma przyjemny zapach, szybko się wchłania i pozostawia przyjemnie miękką skórę. 
  • LIERAC krem Hydra Chrono +. Lubię produkty Lierac i serię Hydra Chrono +.
  • SYOSS pianka do włosów. Pełny produkt. Lubię produkty syoss, ostatnio myślałam o zakupie pianki :)
  • KOZMETICA AFRODITA żel pod prysznic. Pełny produkt. Czy znacie tę markę? Bo ja nie, ale ma zachęcający zapach i kolor. Mam nadzieję, że nie wysuszy mojej skóry. 
  • COLGATE Max White One Optic. Nowość/Prezent/Pełny produkt. Umówmy się, Colgate to nie jest moja ulubiona marka past do zębów. Ale podobno to prezent, więc nie będę grymasić ; )
  • CK DOWNTOWN próbka zapachu.Prezent. Bardzo delikatny i przyjemny zapach. Myślę, że powinien spodobać się wielu osobom. Ja uwielbiam próbki zapachów, bo tylko dzięki nim mogę sprawdzić, czy dany zapach jest "mój". 
Do tego: -40% do Yves Rocher, 55zł zamiast 79zł na serum na noc z witaminą E z TBS, 40zł rabatu w zalando i testerek CK One.



Tym razem jestem odrobinę bardziej zadowolona. W sumie nie wiem dlaczego, bo oprócz Lierac, Mitchell and Peach i CK nie ma tu nic oszałamiającego. Chyba mam dobry humor, po prostu :) Bardziej ucieszyłabym się z miniaturki reklamowanego serum z TBS, to miałoby sens. Nie wiem w sumie co ma oznaczać tutaj Wiosenna Przemiana?

Musicie wytrzymać jeszcze dwa pudełka marudzenia. Szkoda nie skorzystać z darmowych punktów :)

PS: Byłyście dziś w Biedronie? Drzewka i stojaczki kupione? Mam nadzieję, że tak. Jutro pojawi się post ze zdjęciami z zagospodarowanymi przeze mnie stojaczkami.


PS2: Serio, to tylko dlatego, że mam dobry humor. Normalnie byłabym zła za pastę do mycia zębów.
PODPIS

12 komentarzy:

  1. Cieszę się, że miesiąc temu zrezygnowałam z pudełek, ta zawartość nie spełniłaby moich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście ja już tylko wykorzystuje moje punkty.

      Usuń
  2. Te stojaczki bardzo mi się podobają, kupiłabym ale nie mam gdzie ich postawić. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaaa, dzięki za napisanie o tych organizerach - nic o tym nie słyszałam, bo nie bardzo mam dostęp do Biedronki więc nie przeglądam gazetek. A tak, zaraz sprawdziłam, wykonałam odpowiedni telefon i już mam zakupiony ten kaskadowy (taki jak u Ciebie na zdjęciu) :D Dzięki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że nie mam teraz dostępu do Biedronki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie to dlatego, że masz dobry humor, z pastą do zębów to już przesadzili ;) A to pudełko na kosmetyki z Biedry, to takie bardziej solidne, czy bardziej tandetne? Zastanawiam się nad zakupem ,ale nie chce mi się tam iść bez potrzeby ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja muszę skoczyć do biedrony! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z afrodity uzywam od 10 lat pianke do mycia twarzy i jednoczesnie do demakijazu z kwasami aha, najlepszy kosmetyk jaki mialam. Polecila mi ją kosmetyczka, do ktorej chodze wlasnie od 13 roku zycia na oczyszczanie twarzy bo rowniez mialam problem z tradzikiem i do tej pory walcze z bliznami. No ale odbieglam od tematu, mianowicie pianka zmywa doslownie centymetrowa warstwe makijazu ;p widzialam jakie wymalowane panie przychodzjly do pani kosmetolog a ona, sama u siebie w salonie, uzywa ją caly czas do demakijazu przed zabiegami ;) mając tę pianke nie potrzebuje nic innego, zadnych mleczek, miceli, nawet wacikow ;) do tego ladnie pachnie, skora jest cudowna po niej i jest wydajna, na dwie osoby starcza na 3 miesiace. Ale sie rozpisalam, chyba po prostu wykorzystalam to ze moge ci cos podpowiedziec bo z twoja wiedza to nie ma co konkurowac ;pp mam nadzieje ze jesli kiedys skorzystasz z pianki z afrodity to sie nie zawiedziesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, bardzo mnie zaciekawiłaś ;) Na 100% wypróbuję, jak tylko wykończę to co mam teraz do demakijażu. Bardzo lubię, gdy dzielicie się ze mną swoją wiedzą. Najczęściej to bardzo cenne porady :3 Dam znać na blogu, kiedy dobiorę się do pianki ;)

      Dzięki ; )

      Usuń
  8. U mnie w Biedronce nie ma :( Zawartość pudełka naprawdę nie powala....poważnie,pasta do zębów?xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam pytanie odnośnie zamówienia pudełka za glossy dots. Mam subskrypcję na 3 miesiące, pozostało mi jedno pudełko czerwcowe, mam wystarczającą ilość punktów - czy jeśli wykorzystam teraz to dostanę kolejne majowe pudełko czy mogę sobie zostawić punkty i zamówić lipcowe, kiedy nie będę już miała subskrypcji? Może ktoś odpowie mi;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej zapytaj kogoś z glossyboxa ;) oni bardzo szybko udzielają odpowiedzi ; )

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...