niedziela, 9 marca 2014

H&M Selected: Kabuki Brush - wrażenia po miesiącu

Raz na jakiś czas H&M zaskakuje mnie jakimś kosmetykiem. Wybór jest dosyć duży, jednak zawsze podchodzę do tych produktów z dystansem. Niektóre przypominają mi kosmetyki dla małych dziewczynek dołączane do magazynów Barbie. Nie zmienia to faktu, że ilekroć jestem w H&M uważnie przyglądam się co nowego mają, bo nie raz potrafią mnie zaskoczyć.

Większość pędzli H&M jest zbyt szorstkich. Piszę większość, bo seria Selected charakteryzuje się wyjątkowo miękkim i gęstym włosiem syntetycznym. A do tego wygląd pędzli jest niesamowicie przyjemny dla oka. Rączka w kolorze różowego bladego złota i jasnoróżowe pudrowe włosy.


W porównaniu do zwykłej linii (czarne rączki, brązowe szorstkie włosie) i do kabuki, który kupiłam z The Balm (najbardziej szorstki pędzel za 30zł, jaki udało mi się kupić) ten jest miękki jak ogon królika :>

Pędzel jest idealnie gęsty, niezbyt mocno zbity (nie tak jak zbite są hakuro h52). Idealnie nadaje się do omiatania twarzy pudrem, albo delikatnego nakładania lub rozcierania różu, bronzera czy rozświetlacza. 

Używam go od miesiąca i jak dotąd nie wypadł z niego ani jeden włosek, nawet podczas wielokrotnego mycia. W ofercie dostępne są również:


Na pewno skuszę się jeszcze na mini kabuki :) Ma niesamowicie niską cenę, podobno jest bardziej zbity i nadaje się do podkładu mineralnego, a jeśli jego jakość jest taka sama, to nic tylko brać. Na stronie pokazane są tylko te trzy pędzle, ale w sklepie widziałam jeszcze zwykły płaski do cienia i mój duży kabuki. Fajnie by było, gdyby seria Selected rozrosła się trochę bardziej. 
PODPIS


35 komentarzy:

  1. W którym H&Mie w Katowicach można go dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. na 3 stawach, ale wczoraj byłam i niewiele ich zostalo.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. mysle, że będziesz zadowolona ; )

      Usuń
  3. moglabys raz nie napisac posta a odpowiedziec wkoncu na asku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłabym, ale to nie jest mój obowiązek, tylko dobra wola, dlatego fajnie by było gdybyś to szanowała.
      + zauważyłam, ze bardzo często pytania na asku dublują to, o czym ja piszę na blogu. Nie rozumiem, po co moja opinia komuś kto nie czyta mojego bloga. Szanujmy swój czas.

      Usuń
  4. I teraz zacznę ich szukać, bo cały czas zastanawiam się nad zakupem przyzwoitych pędzli a te dobrze się zapowiadają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy będą tak ponadczasowe jak hakuro, rt, kozlowski. Musisz miec na uwadze, że to marka, która nie specjalizuje się w wyrobie pędzli. Pędzel jest dobry, ale nie wiem ile lat wytrzyma.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, rozpędziłam się :D
      Kabuki mnie zaciekawił - zarówno duża jak i mała wersja :) Design mają bardzo ładny, lubię takie kolory :)

      Usuń
    2. mi własnie wykupili te male kabuki ;<<< teraz będę szukać. Ja też lubię takie kolory.

      Usuń
  6. Kurcze ten pędzel wydaje się baaardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba po raz pierwszy czytam recenzję jakiegoś produktu nieubraniowego z HM-u, co bardzo mnie cieszy, bo zawsze bardzo mnie ciekawiło, jak wypadają z kosmetykami i akcesoriami do nich. Fajnie, że ten pędzel im się udał - rzeczywiście wygląda bardzo solidnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maja kilka swoich perełek kosmetycznych ; )

      Usuń
  8. wooow no to Hm nas zaskoczył,chyba kupię-jeśli ejszcze będę gdy za sto lat dotrę do galerii ; ) Poza ty,znalazlas w koncu pędzel idealny do bronzera? Ja kupilam H15 i to chyba nie to jeszcze.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znalazlam pędzla idealnego, myslę nadal o Real Tech. :( jeszcze wiele poszukiwań przede mną.

      Usuń
  9. Ładniutki :) Mam dwa pędzle z H&M, jeden duży do pudru, ale strasznie szorstki, drugi dwustronny do cieni i linera, bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladaja przeslicznie te pedzle :D musze zobaczyc je z bliska ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kupię tego malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pędzel do podkładu i różu z H&M chyba skuszę się jeszcze na ten do cieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze jak widziałam kosmetyki w h&m to zastanawiałam się co mi przypominają, no i proszę! Kosmetyki dołączane do magazynów Barbie, co za trafne skojarzenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no te np zestawy cieni i do tego b lyszczyk i róz i to wszystko w kasetce takiej i wszystko ma brokat i jest slabo napigmentowane. Barbie jak nic! Ale staram się nie uogólniać bo czasami coś fajnego się trafi.

      Usuń
  14. zastanawiam się jak można nakładać takim małym płaskim pędzelkiem podkład. to chyba zajmuje 100h, może kiedyś o tym napiszesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. którym malym plaskim? pokaz zdjęcie, model.
      Magdalena

      Usuń
    2. noo chodzi mi o ten środkowy pędzel ze zdjęcia potrójnego z hm, które wrzuciłaś

      Usuń
    3. hmm ale ten pędzel jest duży. Klasyczny płaski języczkowy. Nie jest to mój ulubiony pędzle do nakładania podkładu. Moim zdaniem nadaje się jedynie do bardzo lekkich konsystencji. Z drugiej strony ten z H&m wygląda na miękki i mocno zbity i być może mógłby dobrze współpracować z cięższymi konsystencjami. Czas nakładania podkładu, to tak, jak w przypadku każdego pędzla.

      Usuń
  15. widziałaś gdzieś ten mini pędzel kabuki z hm? bo obeszłam całe katowice w poszukiwaniu go, byłam we wszystkich hm i ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam na 3 stawach, ale dawno temu, jak kupowalam ten duży. Tydzień temu już nie było prawie wcale ;c też ubolewam.

      Usuń
  16. chyba wszystkie dziewczyny się rzuciły po tej Twojej recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszam, że się wtrące, ale czy wid ktoś jak sprawuje się pędzelek do cieni dwustronny ale też selected a nie ten czarny? :) z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...