środa, 26 marca 2014

Mani na dziś: oyster & champagne.

Moja kuracja paznokciowa trwa, jak wiecie staram się ścinać paznokcie na bardzo krótko i nie malować ciemnymi lakierami (robię to tylko mlecznym). Od czasu do czasu pozwalam sobie jednak na małe szaleństwo i maluję je czymś super :D 
W niedzielę przy okazji niewielkich zakupów w moje ręce trafił piękny lakier Catrice z serii Cruched Crystals, o smakowitej nazwie oyster & chmpagne. Jest to glitter o mlecznej bazie, z najmniejszymi drobinkami w kolorze szampana, trochę większymi i okrągłymi w kolorze brudnego różu i dużymi sześciokątnymi w tym samym kolorze. Efekt na paznokciach jest piękny, nie przypomina ostryg, raczej piękne muszle. Zazwyczaj nie używam glitterów, bo wydają mi się zbyt krzykliwe i mało eleganckie, ale ten lakier daje stonowany, jakby perłowy efekt. Skóra dłoni wygląda bardzo miękko, nie wiem do końca jak to opisać, ale pięknie to razem wygląda. 

Trudno jest go uchwycić na zdjęciach i przysięgam, że na żywo jest piękniejszy. A jak cudownie wyglądałby na dłuższych paznokciach... :)


Przygotowałam również notkę o zużyciach marca. Nigdy takiej nie robiłam, ale to w ramach akcji zużyć. Będzie sporo pustych opakowań, aż sama w to nie wierzę :)

W przyszłym tygodniu oddaję kolejny rozdział licencjatu, trzymajcie kciuki, żeby został zatwierdzony tak samo szybko, jak ten poprzedni :)
PODPIS

5 komentarzy:

  1. ten kolor jest piękny (sama mam) i rzeczywiście po zdjęciach zupełnie tego nie widac... mi też się nie udało tego dobrze uchwycic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny, uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny lakier..;) zawsze to coś innego niż zwykły jednokolorowy..;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...