niedziela, 20 kwietnia 2014

Golden Rose Velvet Matte - 13 powodów dla których warto je kupić.

Wiem, że już się wszyscy naczytali o tych szminkach, ale tak bardzo mi się spodobały, że muszę cokolwiek o nich napisać. 

Oto 13 powodów dla których warto kupić te szminki :)

1. Niewiele jest dostępnych matowych szminek. A to bardzo ładny mat. Nie jest suchy i płaski, raczej aksamitny. 
2. Kosztuje niecałe 11zł, można więc zaszaleć :)
3. Dosyć duża i różnorodna gama kolorystyczna, każdy znajdzie coś dla siebie. Kolory mają ładne i modne odcienie.
4. Nie podkreśla skórek.
5. Nie wysusza ust.
6. Szminka ma wytrzymałe i całkiem ładne opakowanie ;) (przeżyło już 2 upadki z wysoka i jest dobrze)
7. Nie wysusza skóry ust.
8. Zawiera witaminę E.
9. Bardzo łatwa aplikacja (zwłaszcza jak na matowa szminkę) 
10. Bardzo długo utrzymuje się na ustach i jednolicie się ściera, nie robiąc nieestetycznych plam.
11. Nie zbiera się w załamaniach i kącikach. 
12. Ładny, subtelny zapach. 
13. Nie rozlewa się poza usta, w ogóle nigdzie nie migruje.

Właściwie szminka wygląda na ustach przez cały czas tak samo od momentu nałożenia. Przeszkodzić może tylko jedzenie ; ) Ale nawet wtedy kolor jedynie traci na intensywności (usta nadal mają kolor szminki). Dzięki temu, że jest matowa wygląda bardzo dobrze niezależnie od okazji, pory dnia.
Dawno nie nosiłam na ustach lepszej szminki ; )


 Specyficznie wyprofilowane końcówki szminek. Jeszcze się z takimi wygiętymi nie spotkałam.


Zdjęcie z lampą, nie oddaje koloru.

Na tym zdjęciu najlepiej widać kolory i ich teksturę.


Zdjęcie bez lampy.
PODPIS



22 komentarze:

  1. muszę je kupić, może przełamię się do koloru na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczaj nie maluje ust, a odkąd mam te szminki codziennie je nakładam;>

      Usuń
  2. Mam i ubóstwiam! <3 Najlepsze szminki ever!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :> zamierzam powiększyć zbiory.

      Usuń
  3. Piękne są.Niedługo kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. prawda? dawno nie widziałam tak niesuchego matu.

      Usuń
  5. Ja uwielbiam te szminki! :) Nawet nie dawno pisałam o jednej w tanie,a dobre :) Zgadzam się z każdym powodem dla którego warto je kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam Twojego posta :) Jestem bardzo zdziwiona, że GR wypuściło taki kwiatek. W sumie to jest ich drugi naprawdę dobry kosmetyk. Lakiery rich color to moi ulubieńcy.

      Usuń
  6. Piękne i mega soczyssste kolorki :D Zachęciłaś mnie- Muszę sobie też jakąś zakupić :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo polecam, na penwo znajdziesz coś dla siebie ;)

      Usuń
  7. Myślę nad kupnem nr 02 :) Aczkolwiek mam obawy, że przesuszy moje usta, ale czas pokaże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy piszą, ze przesusza (na wizazu). Ja nic takiego nie zauważyłam. Pilnuję tylko, zeby na kilka minut przed aplikacją wmasować balsam do ust.

      Usuń
  8. Dzisiaj śmigam z kolorem 08 na ustach :-) Jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dziś w 06 ;) nie moge się doczekać, aż kupię wiecej.

      Usuń
  9. Cudowne kolory, szkoda, że nie ma ich u mnie nigdzie stacjonarnie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz żadnej wysepki w okolicy? :< pozostaje Ci allegro.

      Usuń
  10. wygląda zachęcająco, masz może porównanie z lime crime? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, niestety nie mialam nigdy lime crime ;c niektórzy porównują je do maca :)

      Usuń
  11. ja ostatnio byłam w GR, ale kupiłam kredki tylko.

    OdpowiedzUsuń
  12. mogłabyś zrobić post o zestawie do manicure japońskiego? będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie prezentuje się na ustach, taki inny efekt niż standardowy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...