środa, 2 kwietnia 2014

Trochę nowości Marca/Kwietnia :)

Ale ten czas szybko leci! Za ponad 2 tygodnie będzie święto królika i będę mogła pojechać do rodziców do domu :) Tymczasem chciałam podzielić się moimi skromnymi zakupami kosmetycznymi. Są skromne, bo staram się pilnować, ale coś czuję że czeka mnie wycieczka do Golden Rose (koniecznie po te szminki i konturówki) i może jakaś mała odżywka Alterry z Rossmana. Poza tym w związku z wiosną trzeba kupić nowe ubrania i dodatki. Ale nawet z tymi zamiarami uważam, że nieźle mi idzie. 

(jak widzicie według mnie nadal jest marzec)
  • Lakier catrice oyster&champagne, który mieliście okazję widzieć w jednym z ostatnich postów.
  • Gąbeczka do podkładu z Yves Rocher - świetnie, że coś takiego wprowadzili. Po zmoczeniu w wodzie jest ogromna i bardzo miękka i delikatna. Nie jest silikonowa tylko bardziej gąbczasta. 
  • Olejek do kąpieli Green Pharmacy - moje rozczarowanie. Miał pachnieć bergamotką i limonką, a pachnie bliżej niezidentyfikowanym, sztucznym, limonkowym napojem. Olejek w nazwie skojarzył mi się z czymś, co sprawi, że moje ciało będzie pokryte delikatnym filmem, jak to po oliwkach. A tu klops. Nic takiego nie zauważyłam. A nawet powiedziałabym, że skóra jest tak samo "nawilżona" jak po każdym żelu pod prysznic.
  • Suchy szampon Batiste - uzupełnienie zapasów. Dawid bardzo lubi ten suchy szampon. Ja z resztą też.
  • Odżywka do włosów Pure coconut (aż tak dużo kokosa to w niej nie ma). Ładnie nawilża, chociaż trzeba ostrożnie z nią postępować, bo potrafi obciążyć włosy. Moim zdaniem "co drugie mycie" będzie w sam raz. 
  • Na koniec Ampułki Seboradin - krok w walce z wypadającymi włosami. Kupił je Dawid dla siebie, ale ja podkradam :3

PODPIS

8 komentarzy:

  1. Też się czaje na ampułki Seboradin (czytałam o nich wiele dobrego) :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Batiste to mój must-have :) Szkoda, że olejek się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  3. na zdjęciu jest też coś Essence - co to??

    OdpowiedzUsuń
  4. ile ta gąbeczka w YR? lepsza niż bjutiblendery z natury? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego olejku z GP też nie byłam zadowolona :/ i mnie również czeka wycieczka do Golden Rose po pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj znać jak te ampułki, jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tej gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawią mnie te ampułki Seboradin :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...