czwartek, 8 maja 2014

Efekty po mikrodermabrazji diamentowej 3/6 wizyt

Dopytujecie o efekty po zabiegach mikrodermabrazji. Obiecałam jakiś czas temu, że o tym napiszę. Chciałam w prawdzie poczekać, aż skończę cykl 6 zabiegów. Ale co nieco opowiem już teraz :)

Jak w moim przypadku wyglądał zabieg mikrodermabrazji?
Po krótkim wywiadzie, pani kosmetyczka zmywa makijaż i przygląda się skórze. Ja mam problem z trądzikiem i pani rozmawiała ze mną o tym jakie kosmetyki stosuję, czy jestem pod opieką dermatologa, co powinnam zrobić, aby stan skóry polepszył się. Ponieważ nie miałam zbyt wiele wyprysków, więcej blizn, zdecydowałyśmy wykonać zabieg. (jeśli jest dużo wyprysków, to mikro może tylko rozsiać bakterie po twarzy, wtedy zabieg nie jest wskazany).

Pani ustawiła urządzenie i zaczęła od delikatnej końcówki przy ssawce. Zabieg przypomina odkurzanie skóry. Po chwili zmieniła końcówkę na ostrzejszą. Samo odkurzanie trwało ok. 30 minut i nie było w ogóle nieprzyjemne. Dla mnie jest to odprężające uczucie.

Następnie nałożyła kwas hialuronowy i wmasowała go ultradźwiękami. Później wykonuje masaż twarzy (niesamowicie przyjemny) i nakłada maseczkę (w moim przypadku antybakteryjną).

Po zabiegu nie nakładamy podkładu, chyba że jest to podkład mineralny. Wtedy możemy to zrobić. Uważamy na słońce, teraz nasza skóra jest wrażliwa.

Pierwszego dnia skóra jest czerwona (po kilku godzinach zaczerwienie w większości znika). Bardzo gładka i napięta. Mamy wrażenie, jakby ktoś zdjął z niej warstwę czegoś i dopiero teraz nasza skóra może oddychać.
Następnego dnia skóra jest już promienna, gładka, nawilżona. Ma piękny, zdrowy kolor. Jeśli na skórze były jakieś pryszcze, to szybciej się goją. A blizny są minimalnie mniej widoczne. Już po pierwszym zabiegu efekty są zauważalne.

Przez kilka dni skóra szybko wchłania kosmetyki, dlatego warto nałożyć ulubioną maseczkę lub serum.

Z każdym kolejnym zabiegiem (a odbyłam dopiero 3) było coraz lepiej. Chodzę na nie co dwa tygodnie. Blizny nie rzucają się tak w oczy, rozjaśniły się, dołeczki i wypukłości wyrównały się.
Nie mam problemów z wągrami, dlatego nie jestem w stanie nic na ten temat powiedzieć. Ale pory zrobiły się mniejsze. Zmienił się wygląd mojej twarzy po nałożeniu makijażu. O wiele łatwiej jest mi nałożyć podkład. Wygląda bardziej estetycznie.

Polecam mikrodermabrazję, ze względu na szybkie efekty. Łagodny przebieg gojenia się twarzy. Mikro nie wyleczy trądziku. Ale z pewnością poprawi wygląd skóry.

Komu odradzam mikro? Osoby z cerą naczynkową, osoby z ostrymi zmianami trądzikowymi (tutaj polecałabym raczej kwasy)

Niestety nie zrobiłam zdjęć, ale Ci z Was, którzy widza mnie na co dzień mogą zauważyć dużą poprawę ;)

PODPIS

5 komentarzy:

  1. Mam ochotę na taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ;c sama o tym myślę....niestety - kasa :D może pomogło by mi rozprawić się z wągrami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wybrałam laser zamiast mikrodermabrazji, 3 zabiegi bardzo mi tez pomogly :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z opisu rozumiem, że jesteś w trakcie mikrodermabrazji diamentowej. Ciekawa jestem jak oceniasz efekt po pełnej kuracji. Ja z mikrodermabrazji diamentowej jestem bardzo zadowolona (miałam wykonywaną wiele razy).No w przypadku aktywnego trądziku i zmian ropnych żadna z metod mikro nie jest wskazana (można kwasy np. salicylowy, migdałowy, pirogronowy) . Dla osób z cerą naczynkową polecam mikrodermabrazję tlenową (oxydermabrazję).

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam mikro 3 razy plus kwasy. Dodam że mam cerę trądzikową. Po każdym zabiegu cera super wygładzona. Kwasy mało się złuszczały. Po kuracji, efekt? Na pewno jest, jednak spodziewałam się czegoś więcej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...