niedziela, 25 maja 2014

Manicure Japoński w domu P. Shine Nail Buffer kit - czy uratuje paznokcie?

Niedawno pisałam o tym, że stan moich paznokci znów się pogorszył i to w drastyczny sposób. Jako jeden z elementów kuracji wybrałam manicure japoński. Wybrałam go dlatego, że kiedyś podratował paznokcie mojej mamy.
Postanowiłam kupić zestaw do manicure japońskiego, zamiast chodzić na zabiegi do kosmetyczki z kilku powodów: 

  • zrobienie manicure japońskiego jest proste
  • przyrządy do jego zrobienia możemy kupić między innymi na allegro (to te same produkty, których używają kosmetyczki)
  • cena zestawu to 150zł, natomiast koszt wizyty u kosmetyczki to 50zł (dostępne są też mniejsze zestawy uzupełniające)

W skład zestawu wchodzą:
  • Pasta 8g i polerka do niej 
  • Proszek 5g i polerka do niego
  • 4 papierowe pilniczki
  • Pilniczek do nakładania pasty lub odsuwania skórek
  • szmatka do usuwania pyłu
  • zgrabna kasetka

Wszystko utrzymane w pastelowych kolorach. Ma w sobie coś, co sprawia że przyjemnie jest patrzeć na zestaw ; ) Wszystko porządnie wykonane. Zestaw zajmuje mało miejsca, co jest ogromnym plusem, jeśli tak jak ja przechowujecie przyrządy do paznokci w pudełku po glossy ; ) Można też zabrać ze sobą na wakacje i nie przerywać kuracji ; )
Zarówno pasta jak i proszek są bardzo wydajne. Od momentu kupna (czyli od początku lutego) zużyłam 1/4 pasty i prawie w ogóle nie widać zużycia proszku. A używałam na sobie i mamie. 



Jak zrobić manicure japoński?
  1. Przeprowadzamy zwykły rytuał pielęgnacji: zmywamy lakier, olejujemy, peelingujemy, usuwamy skórki, piłujemy...co kto lubi robić ;)
  2. Bardzo delikatnie matowimy płytkę paznokcia (robimy to dołączonym do zestawu pilniczkiem - różową stroną). Pomiń ten krok, jeśli masz bardzo cieniutkie, zniszczone paznokcie. 
  3. Nakładamy pastę na paznokcie. Malutką ilość. Instrukcja mówi, żeby nałożyć pastę na polerkę, ale znacznie wygodniej jest nałożyć na paznokieć. Tak też robi pani kosmetyczka. 
  4. Zieloną polerką zaczynamy polerować paznokcie. Robimy to w jednym kierunku! Robimy to tak długo, aż zobaczymy połysk. Postaraj się polerować całą płytkę ;)
  5. Przyszedł czas na proszek. Tym razem nakładamy na różową polerkę. Tak jest najłatwiej. Polerujemy paznokcie proszkiem (może być we dwie strony). Polerujemy tak długo, aż paznokcie będą pięęęęknie błyszczeć. Będą wyglądały jak pomalowane mokrym lakierem do paznokci. Kiedy polerujemy prawą dłoń łatwiej jest trzymać polerkę i poruszać polerowaną dłonią. Lewuski oczywiście odwrotnie ;)
Cały zabieg powtarzamy co dwa tygodnie. Co tydzień możemy polerować różowym proszkiem. 
Puder ma za zadanie zabezpieczyć pastę nałożoną na paznokieć. 

Tutaj paznokcie były jeszcze w słabym stanie. Gdzieś w połowie kuracji, przed ścięciem. Ale myślę, że widać nieśmiały blask ; ) Teraz jest już lepiej.

Efekty:
  • piękny połysk, naprawdę efektowny i zdrowy
  • paznokcie stają się grubsze, bardziej elastyczne i odżywione 
  • nie rozdwajają się i nie kruszą
  • szybciej rosną
  • jeśli na płytce były jakieś dziurki, pofalowania, plamy - wszystko znika
Regularnie wykonywany może naprawdę poprawić stan paznokci. Ja widzę ogromną różnicę i uważam, że zestaw jest wart swojej ceny. 

PODPIS

17 komentarzy:

  1. Wow, widać błysk :) moje paznokcie też nie wyglądają najlepiej, chyba się skuszę na taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, zwłaszcza jeśli popatrzysz na relacje cen zestaw domowy - kosmetyczka.

      Usuń
  2. Fajny efekt daje, moja kiedyś ratowałam tym zestawem pazurki koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie wyglądają bardzo ładnie i zadbanie, efekt mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz poszłam na japoński manicure do kosmetyczki i rzeczywiście był szał. Potem znalazłam ten zestaw i miałam zamiar go kupić, ale jakoś nigdy nie byłam tak do końca zdecydowana, w końcu o nim zapomniałam po prostu ;)
    Muszę na nowo rozważyć jego kupno, może w końcu znajdzie się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem warto, zwłaszcza ze to ten sam sprzęt co u kosmetyczki.

      Usuń
  5. mam pofalowaną płytkę paznokcia więc taki gadżet by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działa na pofalowanie i rowki, wiec polecam ;)

      Usuń
  6. w koncu nowy wpis !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej czy moglabym Cie prosic o podanie linka do sprawdzonej osoby u ktorej kupowalas ten zestaw ? o wiele bardziej ufam Tobie niz np opisom na aukcjii itp wiec bylabym wdzieczna za podpowiedzenie z góry bardzo dziekuje i pozdrawiam :* masz wspaniałego i interesujacego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, dziękuje za miłe słowa. Na allegro raczej nie natknęłam się na podróby, wiec śmiało mozesz wybierać. Kupiłam go tak dawno temu, że już nie pamiętam u kogo. Zwróć uwagę na to, czy zestaw sprzedawany jest w komplecie. Czy wygląda tak jak ten, który przedstawiłam na blogu i na pozytywne komentarze dot. sprzedawcy.

      Usuń
  8. okkej dziekuje bardzo za szybką odpowiedz ;* pozdrawiam Cie serdecznie i zycze wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zamierzam kupić, skoro sam zestaw kosztuje ok. 150 zł to cena u kosmetyczki bardzo wygórowana

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie użyłam ferst tajm po zakupie i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam 109 zlotych na all. Kupując zwróćcie uwagę, żeby był napis "made in japan"

      Usuń
  11. Manicure japoński w domu? Nic trudnego, wystarczy kupić zestaw ongles i samemu można sobie taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...