piątek, 13 czerwca 2014

Ulubieńcy makijażowi - kosmetyki, których używam ostatnio do wykonania makijażu.

Ostatnio mój makijaż jest dosyć nudny, a raczej mało zróżnicowany. Maluję się cały czas podobnie, a to dlatego, że zakochałam się w kilku produktach, które niedawno kupiłam. Stawiam na rozświetloną cerę, mocne brwi, delikatne oczy i najczęściej mocne usta (zależy od okazji, nie maluję się szminką codziennie ; )


Numer jeden to podkład Annabelle Minerals, o których pisałam w poprzedniej notce. Mocno kryje i jednocześnie daje naturalny efekt. A do tego ma pozytywny wpływ na cerę. Na początku nakładałam go hakuro h51, ale pędzelek z H&M do kremów bb skradł moje serce ; ) Od kiedy dostałam od Dawida aquabrow używam go cały czas (w duecie z pędzelkiem z Sephory nr 15). Brwi wykańczam za pomocą niezawodnej maskary do brwi z Wibo. Na policzkach bronzer Bahama Mama nakładany skunksem dla bardziej naturalnego efektu. Na kościach policzkowych niezmiennie Mary-lou Manizer.  Cień w kremie z maybelline to mój 100% ulubieniec od jego pierwszych dni. Świetnie wygląda w towarzystwie roztartej brązowej kredki na linii rzęs. Mój ulubiony tusz do rzęs z Yves Rocher już się powoli kończy, ale z pewnością zdecyduje się na kolejny. Na ustach golden rose velvet matte i kredka emily. Wiem, że to już nudne, ale jestem zakochana w tych szminkach. 

I to tyle, jak zwykle stawiam na klasyczny makijaż, tęczy u mnie nie zobaczycie ; )
PODPIS

22 komentarze:

  1. co tam kosmetyki! to pluszowe, milutkie tło zdjęcia mnie rozczuliło ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie Mary-Lou i Color Tattoo też bardzo często gości na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bahama Mama i Mary Lou to hity wszech czasów, kiedyś na pewno je kupię. Aquabrow uważam za rzecz zbędną w kosmetyczce, ale mimo wszystko podoba mi się ta innowacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mary Lou i Bahama Mama- marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. maskara <3
    fajny wpis, świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, ja nigdy nie umiem nigdzie dorwać pędzelków z H&M :( AM uwielbiam, a Mary Lou muszę w końcu kupić, bo już zwlekam i zwlekam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też trzymam się tych samych kosmetyków :)
    Mary-Lou bym chciała, piękny jest! Chociaż mam naturalne błyszczenie skóry, nie wiem czy chciałabym je wzmocnić :)
    Tusz do brwi z Wibo to klasyk, lubię go :)
    A podkład mineralny mam na chciej-liście od dawna, muszę go w końcu kupić!

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę kupić sobie jakąś matową pomadkę z golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety ten tusz Yves Rocher się w ogóle nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Korcą mnie strasznie produkty The Balm, nie miałam jeszcze żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji mojego kanału na YouTube ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. ach, aż mi się chcę postawić na rozświetlenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przyznam, że nigdy nie sięgnęłam z YR po nic związanego z makijażem ;d chociaż odżywka odbudowująca i olejek zaciera pomału złe wrażenie sprzed paru lat : )
    podkładu AM nie zamienię nigdy na nic innego, jest genialny : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę kilku moich ulubieńców :) Kuszą mnie te kredki do ust

    OdpowiedzUsuń
  15. Cień w kremie z maybelline to również mój ulubieniec. Super sprawdza się także do makijażu brwi :) Zapraszam do mnie http://mix-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też zapalam się na the Balm. Szczoteczkę do brwi z wibo mam, ale jakoś mnie nie zachwyciła. Nie jest dla Ciebie zbyt wielka? Stosujesz ją solo, czy z jakimś ,,wypełniaczem'' typu cień/wosk/kredka?

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kosmetyki , ja wlasnie posiadam ten rozświetlacz bardzo mi się sprawdza :) Widzę, że masz też na szablonie lakier Bell - hahah też taki mam! Fajowy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super te kosmetyki, zresztą wpis też robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  19. W chwili wolnego czasu zajrzyj proszę na kosmetyki ekologiczne LillaMai i daj znać czy Ci odpowiadają. Dziękuję z góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zachecajace, od opakowan po zawartosc :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...