poniedziałek, 21 lipca 2014

Aktualizacja włosów: lipiec 2014

Po tak długiej przerwie powracam z aktualizacją włosową (po jeszcze dłuższej przerwie, bo ostatnia była w styczniu). Wtedy włosy były fioletowe - jeszcze kilka miesięcy używałam fioletowej farby, a następnie przerzuciłam się na chłodny ciemny brąz, podobny do mojego naturalnego koloru włosów, a ponad dwa miesiące żyję bez żadnej farby. Z pielęgnacją było różnie, mam wrażenie, że włosy są w bardzo dobrym stanie i nic lepszego już nie osiągnę. Daleko mi do perfekcji włosomaniaczek, ale są błyszczące, a końcówki zdrowe i nieporozdwajane. Wakacje - słona morska woda, słońce, wiatr, woda z jeziora wypłukały farbę (pojawiły się więc resztki rudej i fioletowej) i kolor nie prezentuje się zbyt dobrze, ale jeśli chodzi o kondycję, to nic nie mogę im zarzucić. Być może pomógł brak suszarki (kilka miesięcy temu zepsuła się, a z racji przeprowadzki stwierdziliśmy, że kupimy "później". Duży wpływ na kondycję włosów miała też moja walka z atakującą mnie znów łuszczycą. Niemal codzienne nakładanie olejków (między innymi: oliwa z oliwek + olej kokosowy + drożdże, olej rycynowy + kwas salicylowy) miało dobroczynny wpływ na włosy. Stosowanie maści i płynów sterydowych już nie... 
Są już dosyć długie i coraz częściej myślę o ścięciu ich. Marzy mi się " do ramion", ale wiem, że będę żałować, dlatego ograniczę się trochę. 


Kosmetyki których używałam to głównie: Kallos Latte, olej kokosowy, oliwa z oliwek, drożdże, odżywki w sprayu Aussie (głównie ta nawilżająca), eliksir do włosów Green Pharmacy, szampon leczniczy solankowy Zdrój, krem z mocznikiem i kwasem salicylowym Squamax i krem nawilżający Mediderm. 

Jak widać pielęgnacja nastawiona na łuszczycę, nic więc w niej ciekawego nie ma. 

W najbliższej przyszłości mam zamiar: podciąć włosy (10-15 cm z dołu i może jakieś warstwy przy twarzy i zafarbować je na ciemny, chłodny brąz.

Marzy mi się również delikatna trwała, która zrobiłaby lekkie fale i odbiłaby moje ciężkie włosy od głowy, ale wciąż boję się zaryzykować, jeśli macie jakieś doświadczenie w tym temacie dajcie znać.
PODPIS

24 komentarze:

  1. Masz swietnie dociazone włosy;) nie wiem, czy twala będę dobrym pomysłem. Przez jak długo musiałaś codziennie nakładać oleje?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja o trwałej też chętnie bym się dowiedziała co nieco ; )
    a włosy masz piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się kolor bardzo podoba :) Do tego wyszło takie naturalne, delikatne ombre, wygląda super!
    Też chciałam skrócić włosy jakoś do ramion, końcówki miałyby być tuż przy ramionach, ale boję się, jak nie wiem. Będę płakać potem pewnie, więc na razie nie zdecyduję się na fryzjera niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ścięłam i mega się cieszę :D
    Twoje wyglądają bardzo ładnie, jedynie dół bym poprawiła, albo...ścinaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie kolor świetny i całe wyglądają cudownie, tylko dół bym trochę zrównała, ale wiadomo, że co Tobie leży!:) Moja mama robiła trwałą i pomysł sam w sobie nie jest zły, radzę tylko rozejrzeć się za naprawdę sprawdzonym i może droższym salonem, bo, niestety, jej fryzjerka (też niby dobra) spieprzyła po całości i wyszła z się przesuszonym barankiem i okropnymi końcówkami. Skończyło się codziennym prostowaniem i sporym skróceniem. A już inną drogą, nie pozbywałabym się na Twoim miejscu tej pięknej tafli:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz cudowne włosy, pięknie się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko sliczne masz wlosy!!! piekny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor masz niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie byłabym przekonana do trwałej, bo jednak tyle dbasz o włosy a to cofnie cię w ich kondycji ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. masz piękne te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo ładne włoski i takie błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na nową notkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy możesz dokładniej opisać swoją kuracje na łuszczycę? Nie wiem czy mam sama ten problem ale w rodzinie łuszczyca sie pojawiła. Jak często stosujesz oleje, w jakiej kolejności. Jak często myjesz włosy... Dzięki za wskazówki

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne to ombre, chciałabym mieć taki kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, jak tam Twoje paznokcie po dłuższym czasie używania zestawu do japońskiego manicure? Zastanawiam sie nad zakupem i myślę, czy po dłuzszym użytkowaniu rzeczywiście jest widoczna poprawa stanu paznokci?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam, że używałaś Balm Away z TheBalm do demakijażu. Czy Twoim zdaniem powinien on poradzić sobie dobrze z usunięciem eyelinera Maybelline (który notabene ciężko mi jest czymkolwiek zmyć bez pocierania i pocierania).

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę przepiękne włosy, takie błyszczące, takie zdrowe !! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Your blog is amazing! I really like it! I know how much time it requires, but you did a really good job! Keep doing it!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczne ;) ja moje dziś sporo podcięłam

    OdpowiedzUsuń
  21. We nyedhiyani obatan kanggo perawatan saka macem-macem masalah kesehatan, kanthi nggunakake tamba sing wis diwenehake karo gandum bisa ngobati penyakit rampung.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się Twoje włosy. Świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...